بازدید سایت خود را میلیونی کنید


» تنهاترین خانه دنیا در ایسلند!

تنهاترین خانه دنیا در ایسلند!

خانه ای کوچک در جزیره الیدای - ایسلند


حاضرین چند وقت اینجا زندگی کنین؟


یک خانه کوچک در جزیره Elidaey (ایسلند) است. این جزیره تقریباً سیصد سال پیش توسط پنج خانواده ساکن بود که با ماهیگیری ، شکار و پرورش گاو زندگی می کردند. با این حال ، در دهه 1930 ، آخرین ساکنان دائمی آنجا را ترک کرده بودند. در اوایل سال 1953 ، انجمن شکار Elliðaey این مکان را در جزیره ساخت تا اعضای آن بتوانند از آن استفاده کنند.


این خانه پناهگاهی برای انجمن شکار محلی است، به بیان ساده تر اعضای این انجمن در زمان هایی که از شکار طوطی دریایی برمی گردند برای استراحت به این خانه می روند. فقط کسانی حق ماندن در این خانه را دارند که از اعضای انجمن شکارچیان و یا از دوستان آن ها باشند.

فیلم‌ها، سریال‌ها و برنامه‌های ویژه تلویزیون در نوروز ۱۴۰۳ + زمان پخش مطلب مرتبط فیلم‌ها، سریال‌ها و برنامه‌های ویژه تلویزیون در نوروز ۱۴۰۳ + زمان پخش


این خانه در سال ۱۹۵۳ توسط انجمن شکار ساخته و به خانه ی شکار معروف شد. در این خانه خبری از امکاناتی مثل برق، آب لوله کشی و البته اینترنت نیست ولی علی رغم بی بهره ماندن از امکانات مدرن، مخزنی برای شنای آب گرم دارد. در داخل این خانه سیستم جمع آوری آب باران تعبیه شده که آب مورد نیاز آشپزی، شنا و آشامیدن را تامین می کند.



الیدای با مساحت ۰.۴۵ کیلومتر مربع سومین جزیره ی بزرگ ایسلند است و به نظر می آید که حدود ۵ تا ۶ هزار سال پیش در اثر فوران آتشفشان شکل گرفته است و به راحتی از سواحل ایسلند با قایق قابل دسترسی است.

در سراسر این جزیره به غیر از این خانه، فقط تعدادی چارپا و پرنده های دریایی به چشم می خورند که برای لانه سازی به این محل می روند.




بازدید سایت خود را میلیونی کنید
فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  فروش تجهیزات ویپ   |   تهران وکیل   |   گردشگری ارم بلاگ   |   مشاور ایرانی در لندن  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


هدیه خرید جدیدترین تبلت سامسونگ (بک کاور و محافظ رایگان) هدیه خرید جدیدترین تبلت سامسونگ (بک کاور و محافظ رایگان) مشاهده