دوره ای که به جرات میتونه ورق زندگیتو عوض کنه!

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» آیا آرزو به واقعیت تبدیل میشود؟

آیا آرزو به واقعیت تبدیل میشود؟

آیا آرزو به واقعیت تبدیل میشود؟

حقیقتا افکار مانند اشیا هستند و هنگامی که با هدف، پشتکار و اشتیاق شدید برای تبدیل به سرعت و سایر موضوعات مادی عجین میشوند ابزاری قدرتمند خواهد بود.

ادوین سی بارنز صحت و سقم این موضوع را که مردم واقعا فکر میکنند و ثروتمند می شوند را بررسی کرد. کشف او به یک باره محرز نشد. این کشف ذره ذره به ثمر نشست و با اشتیاق شدید برای همکار تجاری توماس ادیسون بزرگ بودن شروع شد.

یکی از خصوصیات بارز اشتیاق بارنز، مسلم و قطعی بودن آن بود. او میخواست که با ادیسون کار کند نه برای او.

به دقت به چگونگی تبدیل آرزویش به واقعیت توجه کنید بهتر خواهید توانست سیزده قانون رسیدن به ثروت را درک کنید.

هنگامی که این آرزو یا تمایل فکری برای اولین بار در ذهن او جرقه زد او در موقعیتی نبود که بر مبنای آن آرزو عمل کند. دو مشکل بر سر راه او قرار داشت. اول ادیسون را نمیشناخت و دیگر اینکه پول کافی برای کرایه بلیت خود به سمت نیوجرسی را نداشت.

او به قدری برای پیدا کردن راهی جهت رسیدن به آرزویش مصمم بود که نهایتا تصمیم گرفت به جای شکست خوردن و ناکام ماندن کرکورانه، بار و بندیل سفر ببندد و با یک قطار باری به نیوجرسی برود.

چگونه رشد مو را افزایش دهیم؟ مطلب مرتبط چگونه رشد مو را افزایش دهیم؟

او در آزمایشگاه آقای ادیسون حاضر شد و گفت می خواهد با این مخترع به تجارت بپردازد. طی صحبتی که سال ها پیش در اولین ملاقات بین آن دو رد و بدل شد اقای ادیسون گفته بود: وقتی او در مقابل من ایستاده بود به نظر آدم معمولی می آمد، اما چیزی در حالت چهره ی او بود که این احساس را منتقل میکرد که او مصمم است تا آن چه را که برایش آمده به دست آورد. من از سال ها تجربه زندگی با مردم آموخته ام که وقتی فردی واقعا چیزی را آرزو میکند همه آینده خود را بر مبنای آن آرزو و خواسته برنامه ریزی میکند تا آن را به دست آورد. او مطمئنا برنده خواهد بود. من فرصتی را که خواسته بود در اختیارش گذاشتم، چرا که می دیدم او ذهنش را بر روی موفقیت متمرکز کرده است.

ظاهر آن جوان نشان نمیداد که تنها برای آن که در دفتر ادیسون باشد به آن جا آمده است آن چه که او به آن فکر میکرد، اهمیت داشت. بارنز مرتبا آرزوی خود یعنی شریک تجاری ادیسون بودن را تقویت می کرد.

روانشناسان گفته اند که : وقتی کسی حقیقتا برای چیزی آماده است، آرزویش را به اجرا می گذارد.

بارنز برای شراکت با ادیسون آمده بود و مصمم بود که این آمادگی را تا زمانی که آن چه او در جستجویش بود به دست آورد، حفظ کند.

چه زندگی هایی تغییر میکرد اگر مردم میتوانستند برای خود یک هدف مشخص داشته باشندو آن را دنبال کنندتا زمانی که در واقعیت به طور کامل به آن آرزو و هدف خود برسند.




فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  تهران وکیل   |   گردشگری ارم بلاگ   |   مشاور ایرانی در لندن   |   فروش تجهیزات ویپ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


آلینز، تجربه لذت‌بخش خرید از سراسر دنیا! آلینز، تجربه لذت‌بخش خرید از سراسر دنیا! مشاهده