خرید از سراسر دنیا


» رابطه سلامتی و ردیاب کالری

رابطه سلامتی و ردیاب کالری

رابطه سلامتی و ردیاب تناسب اندام

وقتی اهداف سلامتی و تناسب اندام شما خلاف هم باشند ، چه باید بکنید؟

وقت آن است که از خود سوالات سختی بپرسید که چرا ، و چگونه ، از فناوری رهگیری برای نظارت بر سلامت و تناسب اندام خود استفاده می کنید.

اگر در حال حاضر از ردیاب تناسب اندام استفاده می کنید ، به احتمال زیاد پر از حسگر است. این سنسورها می توانند خواب شما را اندازه گیری کنند ، مراحل و تمرینات شما را ضبط کنند ، ضربان قلب را بخوانند و میزان کالری که در طول روز می سوزانید را نگه دارید.

اگر به اندازه کافی خوش شانس هستید که جدیدترین اپل واچ سری 6 را به مچ دست خود بسته اید ، می توانید میزان اشباع اکسیژن موجود در خون را اندازه گیری کنید یا با اندازه گیری الکتروکاردیوگرام (ECG) فعالیت الکتریکی ضربان قلب را اندازه بگیرید.

پیگیری و دستیابی به همه این داده ها به افراد علاقه مند به تناسب اندام ابزار دقیق تر جهت اندازه گیری را می دهد. این گزینه هایی را برای کسانی که با مشکلات بهداشتی زندگی می کنند فراهم می کند تا نظارت را به دست خودشان بگیرند. 

مشکلی در پیگیری سلامتی و تناسب اندام

من طی سالیان گذشته بسیاری از دستگاه های مختلف ردیابی سلامتی و تناسب اندام را مرور کرده ام ، و گاهی اوقات بیش از حد نگران رسیدن به اهداف خاص هستم - تا جایی که اگر دستگاهم به من بگوید کالری کافی نسوزانده یا قدم های کافی برداشته نشده است احساس وحشت احساس شکست می کنم.

من از آن زمان یاد گرفته ام که این رفتار به دلیل چالش های تناسب اندام یا علاقه به سلامتی من نبوده است که بهانه های من در آن زمان بود. درعوض ، این تمرکز بر روی هر چیزی که ردیاب تناسب اندام در مورد بدن ، سلامتی و مصرف مواد غذایی به من می گفت ، مشکلات تشدید شده ای را در مورد بی نظمی غذا خوردن باعث میشد. به غیر از این که من یک دستگاه هوشمند به مچ دستم بسته بودم و نگرانی در مورد غذا و وزن فرار از آن دشوارتر بود.

.

یک مطالعه در سال 2018 از دانشگاه Loughborough و University of Warwick نشان داد که 65 درصد از جوانان در نمونه خود با استفاده از ابزار نظارت گزارش داده اند (این شامل برنامه های ردیابی تناسب اندام و برنامه های شمارش کالری است).

کسانی که از این ابزارها استفاده می کردند اجباری تر ورزش می کردند و مشکلات بیشتری در زمینه محدود کردن رژیم غذایی ، نگرانی در مورد وزن و شکل ، ورزش برای کنترل وزن و رفتارهای پاکسازی داشتند - که در این مورد به معنای ورزش برای کاهش کالری بود - نسبت به افرادی که این کار را نمی کردند.

محققان توضیح می دهند این ممکن است به این دلیل باشد که بسیاری از رفتارهایی که می توانند اختلالات خوردن را دسته بندی کنند ، مانند رفتارهای وسواسی نسبت به غذا (یعنی کالری شماری) ، تمایلات کمال گرایانه و نگرش های سختگیرانه به ورزش ، توسط ردیاب های تناسب اندام افزایش می یابد.

این مهم با توجه به تخمین های موسسه خیریه اختلالات خوردن Beat ، که در حال حاضر تعداد افراد مبتلا به اختلال خوردن در انگلیس را 1.25 میلیون نفر اعلام کرده است.

اگر به تحقیق ویژه در برنامه های شمارش کالری بپردازیم ، موارد مشابهی وجود دارد. یک مطالعه در سال 2017 MyFitnessPal را زیر نظر کانون توجه قرار داد ، برنامه ای با یک پایگاه داده غذایی عظیم ، که به شما امکان می دهد هر روز که می خورید را ضبط کنید.

شرکت کنندگان در این مطالعه اخیراً از یک کلینیک اختلالات خوردن مرخص شده بودند. هفتاد و پنج درصد از آنها گزارش کرده اند که از MyFitnessPal در گذشته استفاده کرده اند. هفتاد و سه درصد از آنها گفتند که آنها معتقدند این برنامه "حداقل تا حدودی" در اختلال خوردن آنها نقش داشته است. سی درصد گفتند که "بسیار" در اختلال خوردن آنها نقش داشته است.

با این حال ، مطالعات مشابه در مقیاس کوچک ، پیوند احتمالی بین ردیابی کالری و رفتارهای آشفته در غذا خوردن را پیشنهاد کرده اند - با MyFitnessPal که اغلب به عنوان برنامه انتخابی ذکر می شود. همچنین شواهد حکایتی زیادی در اینترنت وجود دارد که در آنها افراد تجربه خود را با برنامه های کالری شماری در گذشته با رفتارهای نامنظم خوردن غذا در حال حاضر ارتباط داده اند.



بازدید سایت خود را میلیونی کنید
فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  فروش تجهیزات ویپ   |   تهران وکیل   |   گردشگری ارم بلاگ   |   مشاور ایرانی در لندن  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


صفر تا صد جوانی که توانست! (50%تخفیف+هدیه ویژه) صفر تا صد جوانی که توانست! (50%تخفیف+هدیه ویژه) مشاهده