دوره ای که به جرات میتونه ورق زندگیتو عوض کنه!

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» ورود گوشی های سامسونگ گلکسی s21 به بازار

ورود گوشی های سامسونگ گلکسی s21 به بازار

هر ساله در بهار ، سامسونگ نسل جدید سری Galaxy S خود را معرفی می کند. در سال  2021 معرفی حداقل سه گوشی هوشمند جدید ، گلکسی اس 21 و گلکسی اس 21 اولترا انتظار داریم.


مدتی است که شایعات سامسونگ گلکسی S21 پخش شده و کار به جایی رسیده است که تقریباً همه مواردی را که باید در مورد پرچمدار بعدی سامسونگ بدانیم، میدانیم که معرفی آن پیش از پایان ژانویه پیش بینی می شود.

شاید مدت زیادی از عرضه گلکسی نوت 20 و گلکسی نوت 20 اولترا نگذشته باشد، سامسونگ گلکسی S21 قرار است در ماه ژانویه وارد بازار شود  یعنی یک ماه زودتر از مدل قبلی خود S20 . برخی از اطلاعات مربوط به طراحی و تجهیزات آن قبلاً به بیرون درز کرده است.

با توجه به هر آنچه دیده ایم ، سامسونگ گلکسی S21 باید عملکرد سریعتر ، سیستم دوربین پیچیده تر و طراحی کلی مسطح داشته باشد. البته بسیاری از موارد دیگر نیز وجود دارد که می تواند بهبود یابد.

MacGPT: هر آنچه که باید بدانید - نکات حرفه ای هوش مصنوعی مطلب مرتبط MacGPT: هر آنچه که باید بدانید - نکات حرفه ای هوش مصنوعی

همچنین در ابتدای کار سه مدل از Galaxy S21 در اندازه های مختلف وجود خواهد داشت. کوچکترین آنGalaxy S21  با صفحه نمایش 6.2 اینچی ارائه می شود و بنابراین به همان اندازه Galaxy S20 بزرگ است. S21پلاس نیز با یک صفحه نمایش 6.7 اینچی در همان اندازه وS21 Ultra  که از 6.9 اینچ به 6.8 اینچ کاهش پیدا میکند.


تگ ها :   سامسونگ گلکسی s21 s20
فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  تهران وکیل   |   گردشگری ارم بلاگ   |   فروش تجهیزات ویپ   |   مشاور ایرانی در لندن  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


اعداد فرشته در عشق و روابط عاشقانه! ✓ کانال یوتیوب اعداد فرشته در عشق و روابط عاشقانه! ✓ کانال یوتیوب مشاهده