ثروتسازی با هیپنوتیزم

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» بهترین مکان ها برای دیدن شکوفه های گیلاس در سراسر جهان

بهترین مکان ها برای دیدن شکوفه های گیلاس در سراسر جهان

بهترین مکان ها برای دیدن شکوفه های گیلاس در سراسر جهان


ژاپن به خاطر شکوفه های گیلاس بهاری خود مشهور است، اما در این مکان های شیرین در سراسر جهان، می توانید ساکورا را در تمام طول سال ببینید.


یکی از بهترین چیزها در مورد تغییر آب و هوا، تماشای دوباره شکوفایی جهان است. در ژاپن، این یک مورد بسیار جالب و دیدنی است. درختان شکوفه گیلاس در آنجا (به نام "ساکورا") فقط برای دو هفته در بهار - بین آوریل و مه در نیمکره شمالی - شکوفا می شوند و مردم از سراسر جهان فقط برای دیدن آنها سفر می کنند. حتی پیش‌بینی شکوفه‌های گیلاس برای فصل ساکورا  وجود دارد .

با این حال، متأسفانه، هیچ تضمینی وجود ندارد که آنها برای جشنواره واقعی شکوفه های گیلاس ('hanami') شکوفا شوند، بنابراین اگر از دیدن آن گل های صورتی زیبا ناامید هستید، راه دیگری وجود دارد. درختان شکوفه های گیلاس که بومی آسیا هستند، در واقع در سراسر جهان، از اروپا تا نیمکره جنوبی، شکوفا می شوند. بنابراین اگر از تحسین آن شکوفه های صورتی ناامید هستید (و آنها را برای اینستاگرام خود می گیرید)، ممکن است مجبور نباشید برای انجام این کار به نصف جهان سفر کنید – و ما بهترین مکان ها را برای این کار در اینجا گردآوری کرده ایم. از سوئد تا استرالیا ، در اینجا بهترین مکان ها برای دیدن آن وجود دارد. لذت ببرید. 


عکس: Shutterstock

1.  مکون، ایالات متحده آمریکا

از 17 تا 26 مارس، این شهرستان-شهرستان جنوبی در جورجیا به سرزمین عجایب صورتی شکوفا می‌شود، با بیش از 350000 درخت شکوفه‌های گیلاس یوشینو که میوه‌های خود را به بار می‌آورند. در میکون، رویدادهای جشنواره بین‌المللی شکوفه‌های گیلاس از فوریه آغاز می‌شوند، از جمله مراسم جشن شکوفه‌های گیلاس کوچک، که دقیقاً همان چیزی است که شما فکر می‌کنید. Wesleyan Woods، Fickling Farm و مرکز شهر Macon بهترین نقاط دیدنی هستند


2.  شهرستان پینگبا، چین

در ماه مارس تا آوریل 

هر سال، مزرعه پینگبا در چین صدها هزار بازدیدکننده را برای فصل شکوفه های گیلاس خود جذب می کند. بیش از 500000 گل زیبا از مارس تا آوریل به همراه یاس بنفش، ماگنولیا و شکوفه هلو شکوفا می شوند. و اگر نمی توانید شخصاً به آنجا برسید، ارزش دارد که فیلم پهپاد را دنبال کنید. به معنای واقعی کلمه شبیه دریایی از کرک صورتی است، به بهترین شکل ممکن.


3.  Jerte Valley، اسپانیا

ماه مارس-آوریل شکوفا می شود

به مدت دو هفته، ورقه های شکوفه های گیلاس این دره در اسپانیا را به سرزمین عجایب شکوفه های سفید تبدیل می کند. این مکان با بیش از 1 میلیون درخت، یکی از بهترین مکان‌های اروپا برای جشن گرفتن هانامی، جشنواره ژاپنی تماشای گل، قبل از رفتن به شهرهای مجاور در دره برای بازارها، جشن‌ها و فعالیت‌های خاص است.


4.  واشنگتن دی سی، ایالات متحده آمریکا

در ماه مارس-آوریل شکوفا می شود

در سال 1912 شهردار توکیو 3020 درخت گیلاس به واشنگتن دی سی داد . این شهر اکنون به هزاران شهر دیگر می بالد و جشنواره ملی شکوفه های گیلاس که به مدت سه هفته به طول می انجامد، 1.5 میلیون بازدید کننده را به خود جلب می کند. شکوفه ها را در یک مهمانی کوکتل یا یک فستیوال بادبادک بررسی کنید، یا فقط در امتداد حوضه جزر و مد یا پارک شرقی پوتوماک قدم بزنید


5.  کیوتو، ژاپن

در ماه مارس-آوریل شکوفا می شود

بزرگ‌ترین مهمانی‌های هانامی کیوتو را می‌توان در پارک مارویاما، با درخت گیلاس بزرگ مرکزی اش که در شب روشن می‌شود، پیدا کرد. در همین حال، قدم زدن در امتداد مسیر رویایی، چیزی است که در کارخانه ویلی ونکا بیرون آمده است، با صدها درخت صورتی پاستلی که در یک کانال قرار دارند. در اواخر ماه آوریل، بازدید از باغ های حرم هیان کاملا ضروری است.


6.  استانبول، ترکیه

در ماه مارس-آوریل شکوفا می شود

باغ ژاپنی استانبول که از منطقه ژاپنی شیمونوسکی الگوبرداری شده است، مملو از گیاهان سنتی است، از جمله درختان ساکورای بزرگ که جواهرات پر جنب و جوش آنها بعداً مانند پتویی از گل نبات، زمین را می پوشاند.


7.  پاریس، فرانسه

در آوریل شکوفا می‌شود 

پارک دو اسکو در خارج از پاریس که توسط باغبان اصلی پادشاه لوئیس چهاردهم طراحی شده است، بیشترین تعداد درختان شکوفه گیلاس در منطقه را در خود جای داده است. با یک پیک نیک در دو نخلستان پوشیده از آفتاب بنشینید و از عکاسی لذت ببرید


عکس: Quiggyt4

8.  نیویورک، ایالات متحده آمریکا

در آوریل شکوفا می‌شود

شهر نیویورک خانه بسیاری از زیبایی‌های گلبرگ صورتی است، اما در باغ گیاه‌شناسی بروکلین، Sakura Matsuri را نیز خواهید دید، رویدادی دو روزه شلوغ که به استقبال بهار می‌رود. در حالی که از طبل‌های تایکو، استادان شمشیر سامورایی، گروه‌های موسیقی جی راک و چای ژاپنی لذت می‌برید، زیر ردیف‌هایی از غنچه‌های صورتی بنشینید.


9. ونکوور، کانادا

در آوریل شکوفا می شود 

در ماه آوریل از ونکوور دیدن کنید و عملاً شکوفه‌ها را مشاهده خواهید کرد - چه برای جشنواره شکوفه‌های گیلاس ونکوور یا فقط قدم بزنید. در مکان‌هایی مانند پارک ملکه الیزابت، پارک استنلی، باغ گیاه‌شناسی وان‌دوزن یا حتی ایستگاه قطار اسکای بورارد در مرکز شهر بروید. 


10. استکهلم، سوئد

در اواخر آوریل شکوفا می شود

برای ابرهای صورتی خیره کننده در قلب استکهلم از Kungsträdgården دیدن کنید، جایی که در اواخر آوریل جشنواره سالانه شکوفه های گیلاس را نیز خواهید دید. می‌تواند مملو از گردشگران باشد، بنابراین با یک اتوبوس به سمت Hammarby Sjöstad در همان حوالی بروید و همان سایه‌بان گلبرگ زیبا را منهای ازدحام جمعیت ببینید.


11. ساپورو، ژاپن

در اوایل اردیبهشت شکوفا می شود

چیزها کمی دیرتر در ساپورو - پایتخت جزیره شمالی ژاپنی هوکایدو - شکوفا می شوند. در یک پیاده‌روی سنتی از پارک Maruyama به معبد هوکایدو بروید. مکان‌های آرام‌تر، مانند پارک ناکاجیما یا پارک موئرنوما، برای عکس‌های بسیار مهم اینستاگرام مناسب هستند.


12. هامبورگ، آلمان

در شکوفه می باشد 

به عنوان خواهر شهر اوزاکا، از سال 1968 هامبورگ هر ساله در ماه مه میزبان کرشبلوتنفست، جشنواره شکوفه های گیلاس است که شامل آتش بازی و رویدادهای فرهنگی فراوانی است. خود درختان را می‌توان در پارک خوش منظره Altonaer Balkon یا قاب‌بندی دریاچه Alster پیدا کرد که برای پیاده‌روی با رنگ صورتی مناسب است.


13. کوریتیبا، برزیل

در جولای شکوفه می دهد

در نیمه دوم سال، باید به نیمکره جنوبی بروید. بازدید از باغ گیاه شناسی کوریتیبا در برزیل در تابستان به احتمال زیاد منجر به مشاهده آن ابرهای پاستیل سفید و صورتی می شود. خود باغ پر زرق و برق است، با یک گلخانه بزرگ به سبک هنر نو.


عکس: جان اونیل

14. کورا، استرالیا

در اواخر سپتامبر - اوایل اکتبر شکوفا می شود

در آگوست 1944، 231 سرباز ژاپنی هنگام فرار از اردوگاه اسرا در کورا، استرالیا جان باختند . باغ و مرکز فرهنگی ژاپنی Cowra - بزرگترین باغ ژاپنی در نیمکره جنوبی - در نزدیکی قبرهای آنها قرار دارد و در طول جشنواره بزرگ ساکورا ماتسوری، زمین های آرام آن به سرزمین عجایب نقاشی رنگ های صورتی و سفید تبدیل می شود.


15. شیلونگ، هند

در اکتبر-نوامبر شکوفا می شود

جشنواره بین‌المللی شکوفه‌های گیلاس هند که هنوز در ابتدای راه است، شکوفه‌دهی درختان گیلاس هیمالیا را جشن می‌گیرد. اگرچه شهر شیلونگ خارج از مسیر پرتحرک هند است ، پیاده روی عصرانه زیر درختان در کنار دریاچه آن نسبتاً رمانتیک به نظر می رسد.



مجله ارم بلاگ



بازدید سایت خود را میلیونی کنید
فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  تهران وکیل   |   گردشگری ارم بلاگ   |   مشاور ایرانی در لندن   |   فروش تجهیزات ویپ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


درمان انواع بیماری ها با مصرف آب قلیایی درمان انواع بیماری ها با مصرف آب قلیایی مشاهده